Kvalité

2017-07-07, 23:44:46 / Kategori: Tolvans Vardag

Dagen lider mot sitt slut och jag kan somna med ett léende på läpparna! 

Njuter för fullt av semestern och haft det gött dom senaste dagarna. Igår fick jag en efterlängtad soldag och kunde bättra på brännan, sen lärde jag åka in stan och handla och fixa inför kvällens festligheter. Nu var det ju så att jag var värd för en personalfest med kollegorna och vi hade det supertrevligt, behövdes att få umgås privat och stärka banden :)
Tyvärr så är det klassiska att mitt alkoholsinne tillhör den sämre klassen och jag fick i mig lite för mycket, aja bara skämmas lite och försöka ta lärdom...

Åkte hem till Gårdskär när jag blev körduglig, en sväng förbi donken och jag kunde bli människa igen haha.
Åt tacos till middag sen cyklade jag och syrran ner till fiskehamnen, en tradition att umgås med härliga människor där nere dagen före sotarfesten. Blev bjuden på en 25 år gammal Minttu, inte varje dag man blir de. Mår så bra och njuter av tillvaron, sånt man lever på i dystra tider! ^_^

Nej nu ska sova, om 12 timmar ska jag börja dricka igen och festdag nummer 3 kan börja. Sotarfesten är en av dom roligaste dagarna på året och jag har noll täckning på mobilen så är okontaktbar hela dagen, jäkligt skönt de.

Godnatt! 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk