End of chapter One

2017-09-29, 13:24:39 / Kategori: Tolvans Vardag

Nu sitter jag på en stenhård bänk i Bergen centrum och bara njuter av det fina vädret, solen skiner för 7e dagen i rad :)

Dagen får spenderas här och försöka fördriva tiden tills flyget går kl 21, skönt att få se folk och rörelse efter ha varit isolerad i ett litet samhälle!
Lite svårt och jobbigt att vandra runt här då jag måste släpa på 30kg tung packning...

Ska bli så kul att få träffa nära och kära snart och redan imorn väntas nästa äventyr i värmen med släkt och vänner. Sen efter resan behöver jag en paus hemma i Sverige innan jag ger mig iväg på jobb igen. Måste ordna klart med lägenheten och sälja bilen. Än har jag inte fått klart med nytt arbete, inväntar besked från bemanningsföretagen och har jag jag inte arbete om 2 veckor tänker jag extra knäcka på gamla arbete tills jag får klartecken att resa tillbaka hit :)

Nu tänker jag njuta av sista dagen här och av semestern så vi hörs i Oktober när tiden/lusten finns!
Ha de!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk