Kapitel Sverige - Sista Sidan

2017-09-07, 19:32:35 / Kategori: Tolvans Vardag

Hej! Nu var det måååånga veckor sen jag skrev nått här, och jag sa att bloggen kommer återupptas när det är dags för mig att åka till Norge. 

Gissa vad? Joo nu på Måndag går flyget till vårat kära grannland och mitt nya kan börja, den finns alldeles runt hörnet och jag längtar massor!!!
Det blev väldigt hastigt och lustigt, var bara för någon dag sen som jag fick ett trevligt samtal och jobberbjudande som jag inte kunde tacka nej till. Jobbar mina sista dagar nu på Humana i helgen, på Söndag kväll kl 21 checkar jag ut och säger tack och adjö.

Idag är min enda lediga dag denna vecka och den har blivit fullspäckad. Jag fick turen med kort varsel att bli inklämd på att en klipptid hos bästa Kristina på morgonen, sen hem en kortis och fixa mig inför lunchen då jag for ner på stan och åt ihop med arbetskamrater på en Indisk restaurang. Väldigt trevligt men jobbigt att behöva säga hejdå och inte veta nästa gång vi får träffas!
Mätt i magen vandrade jag hemåt och sen var det bara att röjja i lägenheten inför flytten, känns som jag inte kommit nånstans trots jag sprungit runt i flera timmar.

Ladda upp med lite fett och åt middag på Max, vem vet hur dieten kommer se ut framöver??

Saknar detaljerad information kring allt i Norge men i morgon får jag svar på allt, nu pustar jag ut i soffan och vi se vad kvällen har att erbjuda ;P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk