Mansdominerad dag

2013-06-24, 18:27:25 / Kategori: Tolvans Vardag
Jaa då var jobbpassen avklarade och imorgon får jag äntligen en ledig dag att pusta ut på! Ska bli nice att få en sovmorgon, har inte sovit ut på sedan förra måndagen.
Dagens pass var inte som vanliga pass jag jobbat på. Äldrevården har mestadels kvinnor som anställda, men nu till sommaren har ett flertal killar kommit in i vården. Så idag var det jag och en kvinna som jobbade som ordinarie personal, sedan en man som är fas 3 arbetare och en annan man från arbetare som hjälper till med lite småsysslor som vi inte hinner med. Dessutom började två trevliga ungdomar som är lite yngre än mig sommarjobba idag!
De ska vara som sällskap och umgås med de äldre som kan vara svårt att hinna med när man har så mycket att göra. Så gamlingarna var på kanon humör när de fanns flera snygga ungdomar som hjälpte dem ;)
Vet inte vad jag ska göra imorgon på min lediga dag, försöka ta det lugnt och samla krafter tills onsdag och torsdag då de blir jobb igen, SEN så har jag en veckas ledighet, wohooo!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk