Jobbelijobbat

2013-06-18, 21:58:09 / Kategori: Tolvans Vardag

Så jäkla att komma hem efter ett jobbpass och bara slänga sig ner i soffan! Idag började jag sommarjobba som kommer ske fram till den 20 Juli, kunde ha fått jobbat längre om jag ville, men ska satsa på jobb på ett annat ställe men främst inom modellandet. Väntar fortfarande på att få hem papper från agenturen, för jag kommer inte gå med hos dem utan att få ha läst på vad som gäller. Vet fortfarande inte hur jag ska göra med livet, ska jag satsa helhjärtat på nått eller dela upp det? Är jag villig att resa världen runt som modell eller ska jag stanna kvar i lilla Gårdskär? :/
Aja vi får se vad som kommer ske...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk