Den negativa sidan

2013-06-03, 23:33:56 / Kategori: Tolvans Vardag
Kikade igenom mina gamla youtube klipp nyss, och även alla kommentarer som jag fått (Runt 50-60st). De mesta är roligt att läsa men inte allt. Det finns alltid folk som vill trycka ner än, och jag pallar inte hålla på och klaga och säga "Dom gör så för att dom mår dåligt själv osv..." blablablabla......
Jag bryr mig inte ett skit, ärligt! Det är otroligt svårt att kränka mig så jag verkligen tar åt mig, inte i alla fall via internet då det är tomma ord bara från mestadels anonyma personer som inte vågar stå för deras åsikter ;)
Samhället är bara så komiskt, fattar nada, och jag vill verkligen inte veta hur framtiden kommer så ut?!!!!
 
 
De som jag reagera mest på var kommentarerna längst nere, när "tehpro malle frågar mig om jag är bög", och får svar av en annan användare "Tror det, tyvärr".
 
VADÅ TYVÄRR???? O_o



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk