Restaurang + utgång!

2013-01-13, 17:01:32 / Kategori: Tolvans Vardag

Halloj! Har varit dålig att skriva vad jag sysslar med, är lite drygt tycker jag att skriva hela tiden vad jag gör. Känns inte som någon bryr sig ändå x)

Igår var jag iallafall på restaurang Church street, första gången jag käkade där och mysigt att allt var så amerikanskt, lär ju vänja mig för sista mars drar jag till New york och Miami ;)
Jag åt kycklingfilé med smält cheddar, bacon och soltorkade tomat topping, riktigt mumsigt! Sedan tog vi drink (En calamity jane's) och sen gick vi till förfest hos min kompis, kompis kompis och även spela Just dance 4, hahaha.
När det närmade sig midnatt drog vi till nattklubben Slick city, härligt stt dansa av sig ;D


Idag har jag mest chillat framför tv för inte går det att hitta på annat när det är skidor och skidskytte?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk