Lite om min fotokarriär

2012-03-11, 11:12:00 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Hallojsan folket. Jag kom igång snabbt med bloggandet, blev fler inlägg än vad jag hade tänkt och jag har varit ute och fotat mycket modell bilder som ni sett lite av i de tidigare inläggen. Nu har jag blivit tillfrågad från flera olika personer som vill bli fotade av mig, jag har även lite fotoprojekt på G och andra grejjer.
När jag ser på det hela måste jag erkänna att jag är väldigt nöjd med det jag åstadkommit. I början fotade jag bara med mobilkameran, nu har jag en nästan komplett fotoutrustning som kostat mig mycket. Men har varit värd varenda krona!

Och nu, ett par år senare? Nu är jag naturfotgraf åt Gefle Dagblad, jag har gjort flera fotojobb och jag har lärt mig myyyyycket. Naturfotografering har verkligen blivit min grejj, jag är liksom ett med naturen om ni förstår? Jag ser saker i helt annat perspektiv än många andra och jag har fotoséende som gör att jag får upp bilder i huvudet när jag ser ett intressant objekt. Jag kan förvandla många enkla saker till unika vackra bilder.

Förra året började jag satsa mycket på att fotografera mig själv, det blev mest bilder på andra tidigare men nu är fokusen på mig. Jag har lärt mig mycket genom att titta på tv men mest genom övning. Jag är anser mig själv inte som en snygg person, jag tycker absolut inte att jag är ful men varken eller...
Trots det har jag förstått att modella handlar så mycket mer än att vara snygg, jag har lärt mig vilka vinklar och hur jag ska posa för att få till snygga bilder. Jag vill gärna visa ett budskap i varje bild så ni ser att det finns inre skönhet.

Jag hjälper gärna andra om det behöver hjälp med att hitta sitt rätta jag. Hoppas ni förstår allt jag säger och visar och att ni uppskattar det jag gör! Jag är väldigt tacksam för min talang =)

Ni kan läsa om min fotoutrustning HÄR



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk