Jag ändrar mig inte för någon annans skull!

2012-03-19, 18:37:47 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Nämen tjenare!
Idag är det måndag och det är väldigt långt tills fredagen kommer... På måndagar går man längre i skolan och idag började vi läsa en ny kurs, elsäkerhet heter den och det verkar skittråkigt. Inte min grejj men det är nyttigt att ha kunskap om det.
Under sista lektionen blev det mycket flum, vilket inte uppskattas av en del. Jag, zena, anisa och frida är ganska högljudda av oss och vi har blivit tillsagda av både lärare och elever. Jag håller med dom att vi låter ganska mycket, men jag har kul. Och jag tänker inte tysta ner mig själv så någon annan kan bli glad, jag kommer aldrig få tillbaka den roliga tiden jag har haft i skolan så det är inte värt att vara tyst och ha tråkigt. De får tycka att jag är respektlös och egoistisk, men J-A-G -B-R-Y-R M-I-G I-N-T-E!!! De får fortsätta skälla och klaga för oss kan dom inte tysta ner, våran humor och kärlek till varandra är mer värt!

Haha vi skrek ganska mycket idag, läraren satte oss i ett grupprum men de hördes ändå ut bra. Det är få som förstår våran humor, men om de andra kunde släppa allt plugg plugg plugg i huvudet och umgås med oss så kan de förstå varför vi har så kul. Många tror att vi är störda, men jag tror det är avundsjuka, att de sitter dystert och vi skrattar konstant.

The bitch will not leave the building!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk