Annat att tänka på

2012-06-15, 00:05:12 / Kategori: Tolvans Vardag

God natt! Eller en god natt tycker jag inte det är, ligger däckat i soffan och blöder näsblod, får lära mig leva med det trots att jag gjort 8 ingrepp för att slippa det...
Nåja jag har varit duktig idag, cyklat 2 mil med mina goda vänner för att njuta en kväll i en liten större ort än lilla gårdskär, imorgon ska vi cykla långt med för att äta pizza och sedan sova i min stuga!

Väntar även spänt på svar från sjukhuset, vill så gärna jobba där. De skulle höra av sig inom två veckor så hoppas de gör det efter midsommar så jag slipper jobba då, kommer ha så kul då både på midsommarafton och midsommardagen ^^

Ni får räkna med att jag inte kommer prioritera bloggen framöver, har annat som jag tycker är viktigare, så varje vecka kommer se olika ut beroende på hur mycket jag är hemma och fotar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk