Jag svarar på fler bannlysta frågor

2012-04-13, 13:31:00 / Kategori: Hemligheter
Brukar du ljuga för dina läsare om hur många som besöker din blogg? - Nej, har aldrig gjort det. Dock är det lätt att manipulera er läsare, har aldrig ljugit men jag har mina knep för att ändra era åsikter ;)


Har du varit kär i en kompis/vän/klasskamrat? - Jaa, inte riktigt "kär". Men den personen fick veta det ganska tidigt och jag har nu inga känslor alls.
Jag har lätt för att gilla men inte att bli kär, har aldrig varit kär.


Hur reagerade personen du berättade det för att du var "kär" i den? - Ovanligt bra, hade räknat med att det skulle be knasigt och akward men icke sa nicke. våran relation idag är bra och stabil. Ingen idé att förstöra något som redan är bra? :)


Du gillar ju tjejer och killar, vad är du kollar in mest hos de? - Tjejer: Ansikte, mage och bröst. Vill ej ha någon supersmal eller supertjock tjej, jag föredrar lite mindre bröst före stora. Ögonen gör mycket om det finns mycket intensitet!
Killar: Ansikte, rumpa och hår. En fast rumpa är en bra rumpa! En snygg frisyr på det är som grädde på moset ;)


Vad tycker du är riktigt osexigt? - När någon stinker ;S


Hatar du utlänningar? - Haha nej varför i världen skulle jag göra det??? Tvärtom! Älskar de!
Förra veckan när jag lunchade med Anisa, Zena, Frida, Morgan, Amanda, Nanette och Laura så kom vi fram till att jag är den enda som är helsvensk. Det förklarar väl allt? ;)


Är du lätt att få på fall? - Jaa delvis, fast jag är väldigt kräsen med mina val


Vad hoppas du på hur din framtid ska se ut?
- Väldigt svårt att svara på, planera väldigt lite vad jag tänker göra. Tar mest dagen som den kommer. Sålänge jag är lycklig så :)


Om du nu fick välja en person i hela världen att bli tillsammans med, vem skulle de då vara?
- Haha ärligt så skulle det vara Amanda Bynes, mina närmsta kompisar vet att jag avgudar henne! Snyggaste människan på jorden är hon med :D

Anonym

bra att du vågar skriva ut. roligt att läsa :)



2012-04-14, 03:16:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk