Bröllop och 50 års fest!

2012-04-08, 14:14:01 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjenare!
Gårdagen var superrolig och bjöds på många fina stunder. Alla som var inbjudan visste bara att det skulle vara 50 års fest, men det slutade med ett hemligt bröllop inför en chockad publik! Jag som fotograf och även närmsta familjen fick reda på de dagen innan så vi kunde förbereda oss.
Jag fick även äran att ta de ovärdeliga bröllops bilderna, fick många vackra bilder. Men jag måste fråga de först om jag får publicera de här. Annars får ni bara se festbilderna ;)

Efter vigseln blev det 50 års fest, brudgummen som fyllde! Bjöds på mycket underhållning, skratt och fina ögonblick. Jag satt vid ett "ungdomsbord", och det bjöds på fyra olika rätter + gratis dricka. Hmm, perfekt eller vadå?
Vilken kväll det blev, hade så jäkla roligt och festen slutade kl 2, sedan blev det efterfest hemma hos syrran och jimmy :)

Lägger ut bilder från festen strax, måste kika genom de först om de finns nått pinsamt som jag glömt. Tog måååånga bilder under kvällen ;)

See yah!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk