Jag känner av en andlig närvaro!

2011-03-09, 15:24:00 / Kategori: Hemligheter
Ni ska bara veta hur det är att vara mig. Kan börja med att berätta det som hände igår. När jag skulle gå in för att sätta mig vid datorn, så öppnade jag dörren till rummet och där ser jag någon sitter på datorstolen, en tjej fast med ryggen emot så jag såg bara baksida av huvudet. Jag hoppade till rejält och hon försvann på direkten. Kommer ihåg att hon hade brunt och jätteplatt hår! Inte första gången jag får uppleva andlig närvaro, händer mig ganska ofta och man kan ju diskutera om det är en gåva eller ej, förra veckan kände jag av andar. Och då var jag inte ensam som upplevde samma. Jag var i ungdomsgården med två till. Jag och en till stod framför tv och spelade Wii, sen hörde vi något som knastrade eller knackade i hallen, typ på väggen eller nått. Och man kan se in där vi stod i hallen och det var ingen där. Sen hörde jag ett ljud som bara kom närmare och närmare. Sen sa det bara SUSSSSSSS och jag och den andra blev skit skrajja! Ingen kan ju ha busat med oss för den ljudet av knackande i vägen för man ser om någon skulle stå där. omöjligt att komma osedd in. ungdomsgården ligger i en källare som är upprustad. Sen ljudet som sussade förbi kan ingen annan gjort för jag hörde det direkt bredvid mitt öra och ingen stod där. Det är inte första gången det spökat i ungdomsgården, på övervåningen ovanför ungdomsgården ligger ett gammalt rum med en stor garderob med teaterkläder (för byggnaden har varit en teater för lääänge sen) och ett pingisbord. En dag sa det bara POFFF oh vi gick upp och kolla, då hade dörren lossnat eller rättare sagt någon hade dragit ur den i det den satt fast i och ställt den mot väggen. Läskigt va?

Det är en upplevelse att känna det jag gör men det finns sina nackdelar....

pykkie

o m g ..

själv så hände det mig och madelen igår kväll när vi skulle dricka vatten, så stog vi i hennes kök, och då kollar jag mot vardagsrummet då äre ngt som går förbi skitsnabbt och den hade ngt orange prickigt vitt på!`?

och jag typ fick panik och madde såg det så hon ba hannah sluuuta jag ba tog mitt vatten och hon tog sitt o såklart springer hon före -.- sen typ vare ngt som lät när vi åt..



2011-03-09, 19:49:58 URL: http://pykkys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk