Drar till fjällen imorgon

2011-03-16, 21:22:39 / Kategori: Tolvans Vardag
Japp ni läste rätt, imorgon kväll åker jag upp till Tänndalen och kommer vara där hos en jag känner med några till tills söndag. Datorn följer inte med så räkna inte med något bloggande, men håll utkik på facebook efter spännande inlägg ;)
Kameran följer självklart med och ni får se en massa bilder från fjällen, gänget, huset, supermånen, norrsken (om jag har tur)
Vi hörs på söndag eller måndag beroende på när jag kommer hem. Är ledig på måndag så då kan jag blogga massssssssssor!

Ha det bra. för de har ja

Anonym

Godmorgon allt bra?:D



2011-03-18, 10:18:45 URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk