As trött efter ha gått upp 04:00 inatt...

2011-03-28, 20:43:57 / Kategori: Humor
Jaa ni läste rätt, är så jävla trött på mig själv (och mobilen). Ni visste väl att man skulle ställa fram klockan en timme natten mellan lör-sön? Så jag gjorde det på min mobil. Men jag visste inte att mobilen gjorde det automatiskt så den ställde fram ytterligare en timme.
Så jag gick upp fyra imorse (Trodde den var 5). Hann äta frukost och klä på mig och mamma hörde mig så hon frågade mig varför jag är uppe så tidigt? Jag fick förklara att jag skulle åka med 6 bussen men då sa mamma att klockan var efter fyra bara -.- Hur kul tror ni det var att veta det? Gick och lag mig igen för jag kunde sova en timme till men sj'lvklart kunde man inte somna om... Sen hade jag skit svårt inatt att somna så det blev ca 4 timmars sömn för mig bara. Är as trött just nu så inatt blir det tidigt att somna!

Lid med mig med



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk