Freaky Friday

2011-01-14, 14:25:57 / Kategori: Tolvans Vardag
Ni ska veta hur jävla skönt denna dag har varit! Slutade kl 12 och gick ner på stan en snabbis och käkade innan bussen kom. I skutskär fick jag gå till min gamla skola för att hämta ett nytt busskort. mitt gamla blev trasig i tisdags och idag hade jag äntligen tid att hämta nya gratis.
Skoladagen var väldigt onödig, på morgonen fixade vi lite om en uppgift om barn på sjukhus. Ska göra en film om det med två till. Spännande! Hade matte slutet av dagen där jag lämnade in en läxa bara och fick den rättad och sen kunde jag sticka.

Kom hem för en liten stund sedan och ahr varit uta och knäppt en massa härliga frostbilder som ni strax får se!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk