Fullt upp hela dagarna!

2011-04-07, 21:57:55 / Kategori: Tolvans Vardag
Förlåt för den kassa uppdateringen, har inte tid att blogga under dagarna denna vecka. Jobbar kväll hela veckan förutom lördagen då jag är ledig. Fick sluta extra tidigt idag så därför kom jag hem nyss. Allt går jättebra på jobbet! Får göra en massa och har blivit väldigt självständig och klarar av det mesta som en under och sjuksköterska kan göra. Kan inte berätta nått här för jag har tystnadsplikt, vilket är synd för det finns så mycket att säga =/ Roligast är att ta blodprover i armen, speciellt de som är väldigt svårstuckna. Då blir det en utmaning för mig men har klarat av det varje gång hittills ;)

Har lite fler naturbilder att visa men dom är inte överförda och fixad än så det får vänta! Tog öven en JÄTTE ROLIG bild på en arg lapp dom satt på ett skåp bredvid mitt i omklädningsrummet på sjukhuset x)
Återkommer när jag har tid, love yo all <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk