Time to say goodbye (Avkeds inlägg)

2010-09-20, 16:53:18 / Kategori: Tolvans Vardag

Nu var det bestämt, ingen gästbloggare och bloggen kommer ligga nere dom två närmsta veckorna. Känner lite smått panik över att jag inte kan blogga, kommer tappa alla läsare...
var jobbigt att säga hejdå till klassen idag!! kommer sakna  OP2A <3 Känner inte för att gå ut och fota idag, har inte tid med det. Måste packa klart det sista och förbereda mig. Ska gå upp 02:15 inatt så de blir inte mycket sömn för min det...
Ska göra ett inlägg senare ikväll om en assa saker som ni kan sysselsätta er med medans jag är borta, Allt blev ännu jobbigare igår då jag nästan hade besöksrekord. Great! Men jag ska kämpa mig tillbaka och ni får hålla utkik på mig på facebook så fort jag kommer hem, och har ni inte mig SÅ LÄGG TILL MIG PÅ FACEBOOK. Kommer säkerligen få en kort stund tillgång till internet och kanske slänger in en hälsning här på bloggen. Känns ganska lönlöst att ha en gästbloggare för det hade jag förra året då jag avr i egypten, när jag kom hem såg jag att jag hade bara 10 besökare, ni läser trots allt bloggen för att ta del av mitt liv och ingen annan kan skriva om det?


Men lova mig EN sak, det är EN sak vill be er om. Det är att ni återvänder hit den 5 oktober då jag är tillbaka i sverige. Vill verkligen inte förlora det jag byggt upp! Kommer med mer information senare.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk