Ska ut och fota modellbilder

2010-09-18, 17:41:55 / Kategori: Tolvans Vardag
Snart kommer två personer hit, ska fota en tjej som vill ta lite modellbilder till hennes blogg och nya design. Sen så ska jag umgås med dom hela kvällen =)

Så jag kommer vara upptagen hela kvällen med en massa saker. MEN ska försöka mobilblogga om jag får tid!

karin

hur många unika läsare har du per dag? :)



2010-09-18, 19:56:20

Johanna Olsson

Hejhej!



Undrar om du ville göra en bloggdesign åt mig? Jag är verkligen jättedåli på det, så jag behöver lite hjälp. Behöver inte vara nåt märkvärdigt, bara nåt enkelt men ändå snyggt.



Puss (L)



2010-09-18, 20:14:13 URL: http://jjohannaaolsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk