Pruttade framför alla

2010-09-02, 18:33:28 / Kategori: Skolan
Torsdagar var förut min favvo dag för då slutade jag tolv i skolan och kunde shoppa sen, nu hatar jag tiderna för slutar kl 5 ;/
Dagen har gått ganska fort igår, Hade idrott på morgonen och vi har vikarie för våran lärare är pappa ledig fram tills jul. Vikarien var mycket bättre och roligare! får njuta så länge jag kan. haha kan misstolkas xD Sen hade jag 2 timmars lunch så då stack jag, frida och maja ner på stan och käkade på gallerian. Väldigt gott!
Hade sen omvårdnad och då stack jag och några till till hälsocentralen för att ställa några frågor, vi dröjde verkligen ut på tiden för att slippa lektionen och nästa omvårdnads lektion vi kommer ha ska vi dra till sjukhuset.
Hade till sist en 3 timmars lång lektion i Barn och Ungdomssjukvård. Väldigt jobbigt.
På bussen påväg hem lyckades jag skämma ut mig (igen). Råkade prutta, men inte med flit för den kom bara från igenstans x) Lagomt pinsamt. Känns som jag och bussar inte går så bra ihop.....



Gött mä pizza



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk