Piss fredag

2010-09-10, 15:22:11 / Kategori: Tolvans Vardag
Fick reda på att det inte kommer bli någon klassfest ikväll, jag som är så jävla festsugen! ='(

Iallafall....Dagen började barn och ungdomssjukvård. Jobbar med "För tidigt födda barn", är lite små tråkigt men bra information. Sen hade jag bara matte och min hjärna hade redan tagit helg så det vart inte mycket gjort. Har ju bara 2 lektioner på fredagarna så jag slutar 12:50. Gick ner på stan en stund men hade inga pengar och jag hatar att kolla runt själv på stan utan en krona. Då fick jag för mig att gå till valstugorna som står vid Rådhuset och snacka med Folkartiet (För jag är Folkpartist). Jag står ju för Liberalism, glömde fråga dom om det fanns förbund för unga folkpartister. Skulle ju vara kul?
Sen när jag väntade på bussen påväg hem stod det två halvutlänningar bredvid mig i 15 års åldern som glodde som jag vore ett freak eller nått liknande? Igonrerade dom i början men sen fick jag nog och gav dom en stor fet bitchblick, då kollade dom bort....suck -.-'
När jag satt på bussen påväg hem så åker den till en skola för dom som går i 1-6:an, det kryllade av poliser som vaktade barnen på busshållplatsen och det var ju därför en skåpbil brukar cirkulera runt skolan och kidnappa abrn och våldta dom, Blev så jävla arg när jag fick höra det! Äckel pedofiler ni förtjänar stryk av stora stygga tolvan (haha avr tvungen att vara lite små ironisk).

Nu ska jag strax gå ut och leta efter hösttecken.


Rösta på folkpartiet! och kryssa gärna i Birgitta Ohlsson så hon kommer med in i riksdagen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk