Kalas firande

2010-09-05, 18:57:45 / Kategori: Tolvans Vardag
Äntligen hemma, har haft det supertrevligt hos mormor =) Lite smått rädd nu bara för jag kände hur det kliade på magen och när jag kollade satt en fästing där, Hoppade in i duschen när jag kom hem och då upptäckte jag en till fästing. Så nu vågar jag inte ha på mig nå kläder ikväll!


Födelsedags "barnet" ;)


Mormors rulltårta var supergod!


Gulliga abbe.


Sen till middag bjöds det på jättegod räkpaj + Fetaost sallad. Haha bli inte chockade att jag äter sallad, första gången i mitt liv jag käkat så mycket sallad x)


Var tvungen att knäppa kort på alla vackra blommorna.


Kajsa gillar när man knäpper kort på mig, hon blir alltid bra på bild =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk