Fråga mig vad ni vill

2010-09-09, 21:18:29 / Kategori: Tolvans Vardag
En del har bett mig att ha en frågestund, så ni får fråga mig vad ni vill! Passa på nu.
Får väl se om det blir några frågor...

NI kan fråga mig tills imorgon kväll.

josefine

haha ja förstår det,

glad för din skull :))



okej, hm ska komma på någotnu när jag ändå är igång:)



Du fotar väldigt mycket natur och får alltid till vackra bilder, är det nå speciellt i naturen du gillar att fota?

alltså det kan vara vad som hälst från en älg till en sten:)

Kram<3



2010-09-09, 21:30:08 URL: http://josefinebrask.blogg.se/

Anonym

Dras du till mest till killar lr tjejer?



2010-09-09, 21:31:43

Tindras Place

Okej jag har en massa frågor jag vill ställa till dig:



Favorit färg?

Hur har du förändrats som person sedan du "Kom ut" som Bi?

Är du kär?

Vilka bloggar följer du?

Om jag vill bli fotad av dig, får jag det? :)

Får du aldrig höra skit som någon snackar om dig? asså för att du är bi. ?

Vad använder du för kamera?



Tack på förhand :)



2010-09-09, 21:38:34

Gabriela Falkenström ♥ - Mitt nya liv i Florida, USA

Vad tänker du på när du hör namnet "Gabriela Falkenström"? (a)

Hahah puss!



2010-09-10, 01:27:21 URL: http://gfalkenstrom.blogg.se/

Syrran

va har du för framtidsplaner?



2010-09-10, 10:54:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk