Ännu en härlig dag

2010-09-06, 16:05:36 / Kategori: Skolan
Nu var måndagen avklarad, skrattat mycket i skolan som vanligt, taggar sjukt mycket inför klassfesten på fredag!!
Skolan började med Naturkunskap, mitt favvo ämne nu! ja är en riktig vetenskaps nörd och vi började med att läsa om atsrologi, ni ska bara veta hur knodd jag är på det ;)
Hade engelska på morgonen med där vi skrev om våran födelse, tyvärr så var datorn jävligt seg så jag fick inte mycket gjort...
Sen var det klassfotografering. Gick fort och jag hoppas bilderna blev bra, hade en kort musiklektion efter.


Suddig bild, för min mobilkamera suger. Sen så var jag nog lite för hastig att ta kort. Ni ser stolen som är tom, där satt jag ^^
Min klass är bäst, HEJJA OP2A

Anonym

OP2AAAAAAAAAAA



2010-09-06, 16:58:44 URL: http://morgans.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk