Var upptagen hela kvällen

2010-10-23, 11:10:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Morgon morgon. Sorry för den kassa uppdateringen som blev igår ikväll, Men jag hanna aldrig skriva att jag var bortbjuden på middag hos en släkting. Efter det var jag tvungen att rusa iväg till ungdomsgården för filmkväll med ellen, malin, linda och vikkan =)
När jag kom hem på natten orkade jag inte sitta vid datan så jag gick bums upp i sängs!
Sen så har jag filmat en massa idag ska ni veta! Nästan allt är klart men det fattas bara lite som jag måste filma på måndag på skolan, och sen måste jag klippa ihop och redigera så allt blir bra som jag vill ha det. Serien kanske blir klar mitten på nästa vecka?

Aja väntar man på nått gott kan man aldrig vänta för länge ;)


Kvällens outfit, ni kommer få se mer av det i serien ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk