En tur ner på stan

2010-11-26, 18:16:54 / Kategori: Tolvans Vardag
Efter katastrofövningen imorse drog jag ner på stan för att käka lunch och shoppa lite. Var ganska dött på stan och klockan var bara 10:30?


Shoppade ett par blåa chinos från Stadium, nu saknas bara ett par gråa och sen är jag nöjd ;)


I omklädningsrummet på stadium upptäckte jag i spegeln att jag fortfarande hade kvar mitt bleka smink i ansiktet, det avr mycket värre än ni ser på bilden!
Fan vad pinsamt att jag gått runt sådär på stan. Gick in på en toa sen och försökte få bort det men det gick ju inte -.-' Fick låtsas hosta lite på stan så folk trodde jag var sjuk och inte så blek på riktigt!


När jag skulle käka på Mc Donalds märkte jag att jag var den enda som var där. Första gången det har varit helt tyst där och man fått mat ro, haha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk