Vilken dag...OCH kväll !

2010-05-01, 19:03:58 / Kategori: Tolvans Vardag
asså vilken dag...vet inte hur jag ska säga...
dagen började som vanligt i skolan, sen när jag kom hem fixade jag mig jättemycket inför festen i stan. men jag avr först bortbjuden till familjen muhr. han inte vara där så länge utan bara åt och sen gick jag hem och fixade mig mer. sen åkte jag till stan och var på förfest i andersberg och träffade alla. vi åkte senare till fest i sörby på en cykel och vi träffade en konstig gubbe som skrek åt oss men jag var kaxig och sa en massa tillbaka x)
väl i festen så tröttnade vi fort! ganska lam fest med lite folk...så vi drog till min klasskamrats fest i sätra och där var allt mycket roligare. påvägen till sätra hände mycket...först såg jag en pensionär som var aspackad på bussen för först ramlade hon i en kompis och sen i gången xD sen träffade jag ett fan som hette amanda som skrek i bussen att hon läste min blogg xD
fick träffa en massa roliga personer på festen och det var en lyckad kväll!
vi tog sista bussen hem till lägenheten och kompisarna somnade på några sekunde medans jag låg vaken själv och kollade på tv ^^
dagen efter vaknade jag tidigt och såg på mobilen att jag hade bara 2 % batteri kvar på mobil + 100 sms -.-
stängde då av mobilen så jag skulle kunna sms mamma när jag skulle få skjuts.
kände mig inte så bakis men jag och dom andra drog ner på stan och käkade på mc donalds..träffade på 3 klasskamrater och synd att dom fick se mitt risiga ansikte. tydligen var en kompis där och spionerade på mig utan att jag visste om det -.-
väl på bussen påväg till skutskär försökte jag sätta på mobilen för att sms och säga att jag ville hem, men mobilen startade inte -.- så jag fick typ lifta hem men jag fick gå 5 kilometer hem innan en snäll tant stanna och skjutsade mig! vilken lättnad :D


Visar bilderna från festen senare!

.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk