Tråkig nyhet....

2010-05-09, 11:57:25 / Kategori: Tolvans Vardag
godmorgon godmoooorgon.

Nu är det söndag. en återhämtningsdag då man slappar och förbereder sig inför kommande vecka.
har inte mycket planer inför dagen och det gäller för mig att försöka glömma gårdagen som inte var så lyckad...
Det var kul att folk använde min nya funktion på bloggen där du kan ställa frågor till mig på en enkelt sätt! fortsätt med det :)
Har en lite tråkig sak jag måste säga...Imorgon är det ju måndag och på tisdag ska jag till stockholm över hela dagen så då sover jag över i stan. hade jag sovit hemma var jag tvungen att gå upp runt fem tiden och det vill jag inte!
det tråkiga med detta är att jag inte kommer kunna blogga så mycket under måndag och tisdag =/
MEN jag ska försöka lära mig mobilblogga så är problemet löst! =)


.

bögjävel

Du kan få blogga hos mig ;D



2010-05-09, 15:19:15 URL: http://morgans.nu

Martin"tolvan"

Bra =D <3



2010-05-09, 15:30:53 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk