Svar på tal!

2010-05-16, 20:31:19 / Kategori: Tolvans Vardag



"Hejsan! jag har aldrig fattat vad det är för svart sak som finns i menyn som heter "live traffic feed"????????"



Svar: Hej. det är nog inte många som förstår riktigt vad det är....men jag ska försöka förklara enkelt =)



Denna funktion använder jag mig av för att se vart,när och hur länge min besökare var här.

Det rymmer tio olika saker och om vi tar det som står högst uppe i svarta saker.
där står det "skutskär" det menas att läsare är i skutskär då den besökte min blogg.
efter skutskär står det "uppsala lan". det är regionen där läsaren kommer ifrån.
till sist står det "tolvan - arrived 1 mins ago". det menas att läsare besökte min blogg för 1 minut sen!



hoppas ni fattar ^^


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk