Nu lär ni känna mig

2010-05-20, 21:33:59 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Mitt namn: Martin Bejerfjord
Min skola: Polhemskolan
Favoritcafé: har inget
Favorittidning:
Skvaller =D
Bästa saken som händer i vinter:
Skidor!!
Favoritplagg i garderoben just nu:
En massa
Längd: 1,84
Vanligaste färgen på mina kläder: vit, svart, gul xD
I sommar kommer jag att gå klädd i: badshorts!
Men absolut inte i:
vinterjacka
Mig själv med tre ord: snäll, rolig & Galen xD
Jag tränar: Att bli en bättre människa
Höger- eller vänsterhänt: höger:D
Humör just nu: uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter:
Njaa, det finns de väl
Kläder just nu: T-shirt, badbrallor
Vad sa du senast: Lägg det i arbetsrummet
Fisk eller badkruka: Fisk!
Spelar du nåt instrument: nepp
Morgon- eller nattmänniska: Natt människa !
Sparare eller slösare: Mest sparare 
Har du några homosexuella vänner:  Ja det har jag ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja då
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Vad ska barnet/barnen heta? :  No idea
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: njaa lite
Rädd för insekter?  några
Största svaghet: Säger jag inte ;)
Det här är jag bra på: Att få uppmärksamhet
Bästa bok? INGEN!
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Never!
Stökigt eller välstädat? Vill ha välstädat men det uppfyller jag inte
Gillar du att sjunga? haha jaa
Anser du att du är stark? I benen jaa
Använder du knark? Kanske ;) haha nejdå!
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? 
Vem är din bästa vän? Många
Civilstånd: Singel ='(
Var var du senast? inne i badrummet
Vem hatar du mest nu? A secret

Lizy

Haha "Chips, morötter eller godis". Vilken fråga x)



2010-05-20, 21:47:16 URL: http://thelizy.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk