Inte som väntat

2010-05-08, 18:26:16 / Kategori: Tolvans Vardag
Dagen gick som planerat. var på urnsättning av farfar och sedan gick vi på en resturang.
Men det vart ingen fest eller nått så det blir en tråkig hemma kvällk för min del idag =/
är inte på humör för nått nu och känner mig väldigt deppig för tillfället....


En del av kyrkogården


I huset där var det en liten gudstjänts innan urnsättningen..


Där ligger han...


Sen gick vi till en fin resturang och jag älskar verkligen att käka pizza sallad!!


Jag käkade en jättegod Filé´Oscar !!



HAHA detta var dagens enda skratt!! hittade två stavfel i menyn xD "Jalapneos" "Bearaisesås" ...jaa jag tror ni förstår vad det igentligen ska stå ;)


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk