Heldag i stockholm, Sweden

2010-05-11, 21:32:05 / Kategori: Tolvans Vardag
Heeeeeeej!! vet att ni har saknat mig ;)
nu kom jag precis hem från stockholm och är väldigt utmattad. har gått och stått mycket men har suttit många timmar med....

Såg även två kändisar när vi gick runt. Först en som var med i anna anka söker assistent. sen så var jag nästan 100 på att jag såg Olinda från paradise hotel ;)


Om inte emelie får dig att skratta har du inte humor !


Mogge mitt största fan x)


Tur att man hade med sig schteeekar brillorna


Här väntar vi vid skansen på guiden


Guiden bar en väldigt gammal dräkt och vi fick se gamla hus med en massa historia bakom sig.....boooring!


Våren ligger långt före här än i sunkiga gävle....


Vi gick väääääääääldigt mycket ska jag säga!! vi hade 4 timmar fri tid varav 2,5 timme gick åt att mogge skulle tigga **** -.-

Har jag pengar tänker jag flytta hit!


.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk