Gårdagens händelse - Gillad av storbloggare!

2010-05-26, 16:58:27 / Kategori: Skvaller
Igår natt hände det lite grejjor!
när jag var inne på skvallerbloggen gossips.se såg jag att dom hade samma funktion som jag att man kan ställa frågor direkt till dom. hade tråkigt så jag testade att fråga vad hon tyckte om min blogg. här vart svaret:

Enligt stora skvallerbloggen gillar hon min design, har fina bilder, en bra humorblogg.
precis som jag tyckte hon att det är bra att det finns humorbloggar ^^
men jag är inte den klassiska "bloggare" och det är BRA!



sen enligt min bloggfunktion som jag ser vart mina besökare kom och när.
direkt efter skvallerbloggen besökt min blogg såg jag detta! ingen person är helt anonym när dom besöker bloggen och som ni ser på pilen bor alltså denna skvallerblogg i Huddinge ;D och som bevis på det ser ni att den anlände till min blogg via "bloggsvar" som är där jag skrev min fråga.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk