Detta är därför jag älskar er! :*

2010-05-28, 18:22:34 / Kategori: Humor



Svar: Guuud vad jag har saknat detta! visade denna kommentar för syrran och vi fick oss ett gott skratt. självklart tar jag inte åt mig av denna ´men var tvungen att visa den för er.
Och vill bara påpeka att han/hon som skrev detta inte är anonym utan kommer från göteborg (frihamnen,lundbyhamnen om jag fattat rätt) vilket jag ser på IP-adressen ;D jag vet mycket mer men det är inget jag tänker ta upp...

Jag och alla som har träffat mig vet att jag är låååångt ifrån fet!
Jag äter ALDRIG godis vilket mina vänner vet. jag motionera ofta och lever ett sunt liv :) så du som skrev detta vill jag tacka för att få mig på så bra humör ^^

Puss & kram och smisk på rommmpan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk