Två saker ni kanske inte visste om mig?

2010-06-22, 12:27:47 / Kategori: Hemligheter
1. Mitt efternamn är påhittat. Skulle egentligen heta "andersson" men det tyckte min pappa och hans bror var för vanligt så dom kom på ett nytt namn. så det är därför jag har det ovanliga efternamnet "Bejerfjord".
Jag är faktiskt den enda i världen som heter just Martin Bejerfjord, Inte dåligt va? ;)



2. Jag lider av en sak som heter "Acho syndrom". Det är ingen sjukdom och inget allvarligt så ni behöver inte oroa er!
För er som inte vet vad Acho syndrom är så har det något med nysningar att göra (vilket man hör på namnet). Om man lider av detta så nyser man så fort man får solljus på näsan eller i ansiktet. tror ca 25 % av svenska folket har det.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk