Svar på frågestunden del 2

2010-06-30, 15:02:53 / Kategori: Tolvans Vardag

Verkar som du hatar gårdskär, något bra finns det väl där? ;O fattar inte hur du står ut.

Svar: jag hatar inte gårdskär utan jag ogillar denna by! men allt är inte dåligt här, naturen är väldigt fin (speciellt hällarna). det är själva samhället som har sina brisster.

Jag har märkt en sak den senaste tiden. Ibland är det stor text i dina inlägg, hur gör man så man får det? :P

Svar: haha det är sak jag nyss lärt mig xD eller jag råkade lära mig det av misstag. Du trycker ner ctrl knappen och samtidigt trycker ner en siffra mellan 1-6 så kan du ändra storleken :) 1 är störst, 5 är minst och 6 blir allt normalt.

Dras du mest till tjejer eller killar??
nyfiken bara :)

Svar: Lika mycket till båda, vissa tror att det är mest till killar, men det är därför jag försökt satsa mest på dom utan resultat så jag försöker lika mycket på båda nu =)

hellu på dig ;D
Dina videos älskar jag. du vågar stå för dig själv vilket jag beundrar. det vill vi ser mer av!

Svar:Hej, ååh vad kul att du gillar mina videos, har fått hört mycket bra om dom =) det kommer fler videos snart ska du se!

Vad har du för sorts kamera? du tar grymt fina bilder :)

Svar: Tack! =) Canon EOS 1000D, sen har jag ett extra objektiv till med 75-300 zoom

Varflör har du inte hittat kärleken än gubben :*

Svar: Ingen vill ha mig helt enkelt, That´s the hard life of me =/

Läste att du tänkte gå på Stockholm pride :) hur tänkte gå klädd då igentligen?

Svar: Det blir en överraskning ;) men om jag inte går så kommer jag berätta.

Sportar du nått längre?

Svar: Åker skidor om vintern, fridrottade förut. Vann en del tävlingar och fick många medaljer så jag kunde ha blivit något stort men jag tappade intresset...

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

Svar: Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte om den! tråkiga bilder och ointressant. Men det är vad jag tycker, jag är inte så intresserad av mode.



En bögs liv

Hej! :) Hoppas allt är bra med dig, just nu har jag en frågestund i min blogg och skulle vilja att du frågade vad som helst, svarar på VAD som helst ;) Allt från min sexuella läggning till sex, tankar och åsikter. KRAM! :)



2010-06-30, 16:00:02 URL: http://morgans.nu

Martin "tolvan"

hahah morgan du snackar med mig som om jag vore en okänd person xD



2010-06-30, 16:38:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk