Vet ni om det säljs här i gävle?

2010-07-27, 14:55:04 / Kategori: Tolvans Vardag
Den där Jump In mjukis dressen är ju så populär nu. Tänkte ju köpa en sån i söndags men då fanns det bara en dress kvar som var för liten, då när jag frågade i kassa så sa hon att dom inte kommer få in nåra fler dressar för det här var bara en engångsföretelse.
Men mamma och pappa har varit i stockholm och dom sa att dom börjat sälja såna på Cubus i stockholm, när jag var i gävle i söndags så hade cubus söndags stängt.

Då undrar jag.....Har någon av er sätt Jump In mjukis dressen på cubus i Gävle?? svara snälla!!



Cissi S

har för mig jag såg en sån i valbo, fast då var de på bikbok... :p



2010-07-27, 17:34:05

Ingrid

haha sjukt cool dräkt! slipper frysa då iaf :)



2010-07-27, 18:16:33 URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk