Håller ni med han?

2010-07-10, 12:13:56 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Såg detta på Blogg.se´s framsida:



Denna "Elias Holmström" tycker att de som gör parodifilmer är idiotiska och har inget liv.
jag spelar ju in parodifilmer och gör konstiga video. Visst jag har inget liv för jag bor i denna håla men det har inget med varför jag spela in konstiga video, utan det har med min humor och personlighet. Jag försöker inte klanka ner på någon annan? jag älskar att imitera och stå i centrum vilket dom som känner mig vet det!

Men som sagt elias verkar inte ha någon humor och det är varken mitt eller någon annans problem, han behöver inte klanka ner på mig och vi som gör parodi filmer för han inte har vårat intresse för detta.

Usch fyf*an för dig!

btw...Jag slängde in en kommentar till hans blogg ;)

Hanna

Här igen!

Som det står, "Parodier på bloggare" Dvs, att dom som gör parodifilmer på typ, Kissie osv. Inte har något liv. Dem som gör narr av bloggare. Det du gör, har han förmodligen ingeting emot. :)



2010-07-10, 22:49:35 URL: http://hhannanhl.blogg.se/

HENNY

HAH. elias, ingen humor? hur faaan gick det ihop? vem har sagt att han klankar ner på just DIG. Jag tror han syftar på elaka/dåliga.. Jag säger bara en sak, att elias inte har humor, det stämmer inte.. Han skrattar nästan HELA tiden, hans humor kanske inte är den bästa, men den är lik min! -Tänk efter innan du skriver!



2011-05-26, 23:00:45 URL: http://www.hennys.se

Lis Ejdemo

Haha, ursäkta men det här gjorde min dag. Håller med Henny till max. Elias Holmström och ingen humor går inte ihop alls. :-)



2012-06-20, 21:13:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk