Bör jag oroa mig?

2010-07-06, 17:36:32 / Kategori: Skvaller


(ursäkta den dåliga kvaliten)

I en artikel från GD (Gefle Dagblad) stod det om tjuvar som vet när dom ska göra inbrott eftersom vi skriver på olika sidor när vi åker bort.
Som t.ex. jag har ju skrivit hur länge jag ska vara borta och när jag åker. borde jag vara orolig över att få inbrott under min utlandsresa?
Jag vet många som skriver på bl.a facebook eller bloggar att dom åker bor på någon resa eller annat event. Man har nog otur om en tjuv läser enns blogg, men hos mig vill nog ingen tjuv komma hem till för då får dom smaka på tolvans vrede ;@

Men som tur är har jag en massa folk som är här och underhåller huset tills medan ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk