svar på mailfrågestunden del2

2010-01-29, 16:41:09 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


gillar du att blogga eller gör du det för att du måste?

svar: ser nog mer mitt bloggande som ett beroende..jag kunde ju inte sluta utan jag kände att jag var tvungen att fortsätta..men det är kul med att blogga men inte lika kul äratt man har så mycket krav på att skriva bra inlägg och bra uppdatering.

Hur kan du gör bloggdesign när du inte har photoshop? ^^

svar: man behöver inte det för att göra bloggdesign vettu!
bara man kan koderna och har dom rätta bilderna så går det perfekt..

har du något bra tips för att få en bättre blogg??

skrev ett inlägg tidigare i bloggen..men ha bra uppdatering,mycket bildern, skrev intressanta inlägg, gör roliga videos..m.m



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk