sex snack med thailändare

2010-01-24, 13:37:14 / Kategori: Humor
inatt snackade jag med någon random kille? eller jag trodde först det var en tjej men det visade sig vara en kille xD
 han ville iallafall höra råd från mig om han borde ha sex med en tjej som han skulle till...inte för att jag fattade varför han just frågade mig?
han frågade även sex frågor till mig, men det vart lite för privat så jag drev lite med han för det var så kul!





det märks att jag inte är den bästa på att skriva på engelska..men jag tror nog att ni förstår.

julia

men han var ju inte normal direkt xD



2010-01-24, 13:56:29

stina

Hahaha, sjukt.!



2010-01-25, 20:11:27 URL: http://trafikstopp.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk