Sjukt trött efter allt badande

2010-08-12, 19:36:39 / Kategori: Tolvans Vardag
äntligen hemma, är väldigt slut efter ha badat hela dagen. Vi var ju bara 6 personer som åkte dit vilket var skönt!
orkar inte skriva allt som hände i detalj, vill bara gå upp och lägga mig nu.
efter vi badat fick jag vänta utanför för tjejerna var så seg. då vart jag sjukt irriterad på en tjej i 10 års åldern som glodde i ungefär en halv timme? seriöst hon satt på en stol och bara glodde medans hon åt äpple? glodde ju tillbaka men inte hjälpte det...
åt på donken sen påvägen hem, mums!


vi brukar kalla den här vägen "fittan" eftersom vägen går åt olika håll (som benen) och mellan vägarna var en skog (håret mellan benen) x)


kanske inte var så superglad idag...


vikkan var betydligt gladare


jossan vid Aqua Nova ^^


Väldigt glad att ingen kände igen mig för såg inte bra ut idag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk