Lyckades nästan svämma över hela toaletten

2010-08-31, 16:08:16 / Kategori: Tolvans Vardag
idag var det ingen jobbig dag i skolan, hade omvårdnad på morgonen och där kollade vi bara på film och gjorde ett test. Sen var det svenska. aja inget speciellt...
Påvägen hem hände det inga pinsamheter på buss (puh!). När jag väntade på nästa buss i skutskär var jag tvungen att gå in på en toalett för jag avr så snuvig, har inte blivit fullt frisk än. Jag snöt mig och slangde pappret i toan, när jag spolade såg jag i toan att det låg en massa papper där (inte från mig) och självklart blev det stopp och såg hur vattnet i toan steg hastigt. Vattnet slutade precis så det inte svämmade över, sen sjönk  vatten nivån liiite men sen stannade den igen....Men det roliga fortsätter!
När jag satt i busshållplatsen så satt sig en 70 årig gubbe bredvid mig, han var otroligt pratglad och han började babbla politi och om ryssland med mig? totalt ointresserad och jag fick inte chansen att öppna käften För han snackade hela tiden x)

Undrar varför jag får stå ut med alla konstigheter som händer mig varje dag?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk