Jag pratar ut om mina kärleks problem

2010-08-12, 08:24:45 / Kategori: Hemligheter

Kärlek är något jag inte haft tur med!
Varför får inte jag uppleva den känslan dom flesta har upplevt?
Jag har ett ganska bra självförtroende men eftersom jag haft så otur i kärlek sänker det mitt självförtroende.
Jag är ganska kräsen när det gäller mina känslor, men har blivit mycket bättre på det nu.
Har gett upp allt sökande efter partner för det kännshopplöst! Ni måste ju förstå att jag tappat orkan efter 6 års letande?
Antingen förblir jag singel livet ut eller blir desperat och gör saker som ingen vill veta.....Få hoppas att inget av det slår in.
Ni kanske inte tror på detta men jag var verkligen en riktig tjejtjusare under låg-mellanstadiet. Kan räkna upp en massa tjejer jag hade förut men när det kommer till ett riktigt förhållande står de 0 .


Har ni nått tips eller är intresserad addar ni min msn: [email protected]   (javet min msn namn är JÄTTE gammalt! men jag har en annan mail adress så pallar inte byta)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk