Gästbloggning!

2010-08-31, 15:45:14 / Kategori: Intervjuer / Gästbloggare

Hallåå där alla Tolvans fans!

Mitt namn är Gabriela och ställde upp för att gästblogga här.
Martin är en riktigt glad och härlig person &
jag tycker själv att han driver en av dom bästa och mest intressanta bloggarna här i Gävle,
eller kanske till och med i hela sverige?!
Kom ihåg att fortsätta att följa & kommentera Martins blogg VARJE dag för han e bäst!

Kika gärna in min blogg också, där jag skriver om mig själv och mitt liv här i landet USA.. Men är dock lite dålig uppdatering just nu eftersom jag går i skolan & de är en annan tidzon..

Men tryck här eller på bilden där nere för att komma raka vägen till min blogg!
Har ni några frågor om mig och mitt liv här
så är de bara att lämna en kommentar på min blogg så svarar jag så fort jag kan! :)
Många goa KRAMAR! // Gabriela Falkenström




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk