Dubbelmoral !

2010-08-09, 12:33:04 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Ni vet han bögen Erik jag dissade tidigare, tydligen var han inte bög (chockad).
Morgan dissade han med, bra gjort !
Men erik och hans kompis dampa loss och klaga på att han inte var bög och så. Men så skriver han en kort diss till både mig och morgan. Han kallar mig bög också, Liksom jag bryr mig inte och tänker inte dampa loss för en sån liten sak?
Men det är ju dubbelmoral, han kan inte klaga på när jag skriver fel om hans läggning när han gör samma sak mot mig? det står ju tydligt att jag är BISEXUELL.

Någon dag efter både jag och mogge dissat han tog han bort sin blogg...hahahahha !
Såg att han bloggar för "amelia.se" (en tjej tidning om någon inte vet vad det är).
Står väl inte på först han kan erkänna hans sanna läggning....


Ni ser hur bra han är på photoshop. Näsan ar det fulaste jag sett och hans hy ser förjävlig ut.
Gå en kurs är ett tips !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk