Blogg - DISS !!!

2010-08-02, 14:33:11 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar


Det är inte likt mig att dissa andra bloggar och vara taskig, men denna blogg är en av dom värsta jag sett!
Tänker inte skriva vad bloggen heter för han förtjänar inga fler läsare, vet inte om ni känner igen han men han är bosatt i gävle....whatever.

Jag skulle vara gävles störst proffsbloggare om inte denna bög kom ikapp, därför var ja tvungen att kika in bloggen och dit tänker jag ALDRIG återvända, EUW !!!!! ;S
Komiska är bara att han ligger etta och är bög, jag ligger tvåa och är bi, moran ligger trea och är bög. Så ni som är hetero har ingen chans ;) fattar bara inte hur dnna bloggare kan ligga först? OCH NEJ JAG ÄR INTE AVIS, har varit etta flera gånger och man kanske får 5 extra besöakre för det? inget specellt alls. Sen är denna kille otroligt ful också och bloggar väldigt dåligt, han har skrivit skit om en jag känner (vilket jag inte vill nämna här så ni får fråga på annat håll om ni vill veta/se). han kommer säkert sjunka ner från listan lika fort som han kom upp, det gör alla bloggare förutom jag och morgan.
Han kan inte göra en snygg header heller och den ser ut som nått man kastat ihop på 2 minuter. bryr mig inte ett skit om ni tappar förtroende för mig nu eller nått för jag har sagt mitt och nu är jag nöjd !

temen

hejsan, jo allt är bra tack, sjdå ?

tack så mycket !

kram



2010-08-02, 16:15:43 URL: http://ttmostafaas.blogg.se/

JosephineWestling - Mamma till Vira

väx upp!



2010-08-04, 06:25:22 URL: http://josephinewestling.blogg.se/

erikeliasson

För det första är jag inte bög . och jag vet inte vart ni fått det i från :S JAG HAR INTE GJORT ER ETT ENDA SKIT :o



jag vet att jag kommer sjunka så småning om o jag vet att jag inte är bra på att blogga . jag vet att jag inte är bra på att göra en header .

Jag vet att jag inte är bra på att stava !



Har du fått hört allt du vill veta nu ?

nöjd ?



Bara för ni är bög eller vad ni nu är . Är inte jag det





2010-08-05, 05:13:41 URL: http://erikeliasson.com

Amanda

För det första så är Eric inte bög, moget att hitta på saker om en som du inte känner, det är påhopp! Och för den andra så har Eric dyslexi, så han rår ju inte för det? Och för det sista, han bor inte i Gävle, han bor någon annanstanns i Gävleborg, så ta reda på lite fakta innan man börjar skriva. Som sagt, du kanske torkar dig själv innan du börjar skita? Vem vet. xD



Jasså är du inte avis, varför skriver du då ett HELT inlägg om han, omg! HAHHAHA



Som sagt, vill du bara ha uppmärksamhet som alla andra "proffsbloggare" för att dom vill ha flera besökare?



PUSS !!!!!

<33333





2010-08-05, 10:26:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk