VECKANS SAK DU INTE VISSTE OM MIG!

2009-09-18, 20:18:47 / Kategori: Hemligheter


nu äre fredag och dags för nya saker att komma ut!

Vad ska jag prata om den här veckan då?? och ni undrar säkert hur jag kommer på allt men jag planerar det i förväg så jag vet vad jag ska prata om och jag har redan planerat vad jag ska prata om inför nästa vecka så ni kan vara lugna med det =) men nu till sak..

ska prata om en händelse som hände för två år sen typ som förändrade mitt liv den dagen...
vissa vet redan om det..iallafall mina kompisar i gårdskär...

jag tänker inte nämna några namn men jag säger bara första bokstaven så det underlättar lite..
jag,e,v,d,c,r,j samlades vid kiosken och vi hade tråkigt så vi visste inte vad vi skulle göra men vi bestämde oss för att busa och det skulle vi göra på den familj vi gillar minst! och som jag skrev förut så är det familjen hillboms...vi pallade några äpplen och sen så gömde jag,e,v,d i en buske och c,r,j gick fram till huset och kastade äpplerna på huset..ut kom pappan och sprang efter oss och vi sprang in i en liten skog och vid slutet av skogen så finns det en kyrka...när jag kom fram till kyrkan så vare bara jag som kom fram dit för kompisarna hade skillts åt i skogen för dom hade sprungit åt ett annat håll och jag väntade på dom och jag såg att nån var påväg emot mig och jag trodde det var kompisarna fast det visade sig vara pappan så jag sprang iväg och hade han en bit bakom mig och som det flesta vet så är jag ingen dålig sprinter med dålig kondition fast pappa lyckades ändå komma ikapp mig och få tag på mig och drog till så hårt i min jacka så jag ströps och jag sa det till han fast han brydde sig såklart inte för att han är så jävla cp!! så han drog mig allt vad han kunde emot hans hus och när vi var nära huset så kom mamman ut och drog i mig med så jag typ trippade på tårna för dom drog mig så hårt för att dominte har något bättre liv än att vara en damp familj som skäller lika mycket som deras 100 hundar som dom har!!dom släpade in mig i huset och satt mig på en stol i köket med en papper och penna framför för att jag skulle skriva alla som var meds namn fast jag var så himla lullig i huvudet så jag visste inte vad jag skulle göra och dom bara dampade hela tiden och den började dom tjafsa på varandra och rabla upp en massa saker som hade hänt mellan mig och deras dotter l*v**a eller även kallad som b**ld*g! fast jag kom ihåg att jag kollade på sportnytt som gick på deras tv i köket så jag skulle tänka på annat...tillslut så lyckades jag komma ut och vid kiosken stog kompisarna som undrade vart jag hade tagit vägen och jag var så chockad efter!

vi anmälde såklart allt till polis och det vart rättegång ett år efter så det var inte det lättaste att komma ihåg allt men det jag inte fattade var att jag vågade tala ut allt som hade hänt för en jävla jury som satt och glodde på mig+familjen hillbom som satt framför mig med sin sura min...
när rättegången var klar så bestämde sig domaren att lägga ner fallet för det var inte för allvarligt....för dom nej men inte bryr dom sig om hur jag har mått och gått igenom!! får psyk!!!!

känner att jag har blivit kaxigare på senaste tiden så nu kan jag käfta emot mycket bättre än förut! så jag önskade att det kunde ha hänt nu för då hade det vart mycket annorlundare...


de var det och nu vet ni det :P visst lät allt det där kul?






linnea

omg, nu fattar jag vf ni inte tkr om den familjen ;o <3



2009-09-18, 21:11:44

Martin

japp =/<33



2009-09-18, 21:58:30

Ellen

Tycker så jävla synd om dig martin<3 jag vet att det var dumt av oss att göra det. men deras unge var så jväla dum och taskig mot oss. så det var rätt åt dom tycker jag!



2009-09-19, 17:44:04

Sanna

hahhaha ! kmr ihåg, men jag va oxå med ju (;



2009-12-10, 13:50:56 URL: http://ssannajakobsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk