Nytt försök!+ en tävling!!

2009-09-15, 19:31:47 / Kategori: Tolvans Vardag
eftersom ingen valde att svara på min fråga vilket jag har märkt ett par gånger på att ni kan minnsam kommentera bilderna med olika saker men inte svara på frågor när jag väl ber er att göra??alltid kul om nån kommenterar mina bilder för det får ni INTE sluta med men ni får bli lite bättre på att svara på mina frågor tycker jag!

Så nu gör jag ett nytt försök och frågar en annan fråga...nu när jag äntligen har lärt mig hur man fixar en egen bakrundbild så ska jag en liten tävling med att ni ska skicka in en bild till mig som ni tycker skulle vara en bra bakrundsbild på min blogg? den bästa bilden får som pris sin bild publicerad på min blogg ett tag =) låter inte det bra? så nu HOPPAS jag verkligen att jag får förslag!!!

Och ni vet ju vart mail funktionen finns nere till vänster =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk