NU ÄRE DAGS FÖR!....Visste du att...

2009-09-09, 20:38:51 / Kategori: Tolvans Vardag


-MIN moppe har vart med om två krasher och fortfarande funkar?

-En i min klass är gravid och gift?

-Jag har haft tandställning fast jag har det fortfarande men på inner sidan på tänderna?

-En släkting till mig vann OS silver 2008?

-Jag vill åka till antingen grönland,arktis,antarktis

-Jag har intresse av fotografering,astronomi,miljön

-Haha nu kommer ni skratta när ni för höra det här men jag faktis PUSH UPa mina bröst ordentligt? x'D kommer nog visa bildbevis sen så ni får se ;D

-Jag ska börja att träna skidor i vinter i nån klubb


så det var det men om ni saknar nått så säg till!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk